O Γ. Διευθυντής της ΕΕΚΤ - στην εκπομπή "ΤΩΡΑ" στο ΣΚΑΙ TV - μιλάει για τα αντικίνητρα στη χρήση της κινητής τηλεφωνίας.Παρακολουθήστε την ομιλία εδω